A weboldal használata során egyetértek a cookie-k használatával. Értem
Bejelentkezés
vagy
Jelszó módosítás

Adja meg kérem az e-mail címét, amit a regisztráció során beírt.

Erre az e-mail címre linket küldünk az oldalra, ahol a jelszó módosítható. A link csak a következő 24 órában érvényes.

vagy
Regisztráljon és 100 Ft kezdvezményt kap az első vásárláshoz és egyéb lehetőségeket is
Hogy szóllíthatjk?
  • Az első vásárláshoz 100 Ft kedvezmény
  • 90 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Előnyös hozzáférés az új kollekcióhoz
  • Saját wishlist és egyéb előnyök
vagy
Kézbesítési cím
Kézbesítési cím
Válassza ki a nyelvet

FAQ


Táskák

Milyen anyagból készültek a táskák?
Minden táska műbőrből készül. Érintése hasonlóan kellemes mint a valódi bőré, hasonlóan légáteresztő és jobban ellenáll az esőnek. Ezen kívül ellenálló – a sérülésre csak helytelen ápolás esetén hajlamos.
A táska fülei varrottak vagy ragasztottak?
Ügyelünk arra, hogy a táskák ne csak jól nézzenek ki, de arra is, hogy valamit kibírjanak. Ezért nem könnyítjük a munkánkat ragasztással. A fülek a táskához vagy hozzá vannak varrva, vagy pedig fém csatlakozással vannak felerősítve. Ezen kívül az egész hosszukon át minden fül varrva van, úgyhogy a használat során nem szakadozik.
A táskához tartozik vállpánt is? Állítható?
Igen, az Esoria táskák többségéhez levehető vállpánt is tartozik, amely állítható.

Azt, hogy a kiszemelt táskának van-e vállpántja, megtudja a termékleírásból.
Belefér a táskába…?
A kézitáskáink többségébe kényelmesen belefér a pénztárca, mobil, zsebkendők, alapvető pipere dolgok, napló, toll és az elmaradhatatlan rágógumi.

Hogy mi minden fér el a táskában, amit választott, megtudja a termékleírásból.

Karóra

Milyen anyagból van gyártva a karóra?
Mindegyik karóra nemesacélból készült, amely ötvözi az elegáns külsőt a rozsdaálló képességgel. Ez a mindennapi viselésű kiegészítők részére ideális anyag.
Állítható a szíj hossza?
Igen, a bőr és a fém óraszíj hossza is állítható, úgyhogy nem kell attól tartania, hogy az óra nem lenne jó.
Kicserélhető az óraszíj?
Igen. Méghozzá olyan egyszerűen, hogy nem kell emiatt óráshoz menni – a cserét probléma nélkül mindenki saját maga elvégezheti. A használati útmutató a kézikönyv része, és ez minden egyes óra csomagolásában megtalálható.
Az óra vízálló?
Igen, az óra vízálló. A vízállóság 3 ATM csoportjába sorolható, ez azt jelenti, hogy nem árt neki az eső vagy a kézmosás.

Szállítás és reklamáció

Milyen szállítási módból választhatok?
Összesen három szállítási módból választhat. Mindegyik ingyenes.
Szállítás Díj
PPL - futár INGYENES
Cseh posta – címzett kezébe INGYENES
Csomag átvevőhely INGYENES
Kiválaszthatom, hogy milyen módon fizetem ki a kiegészítőket?
Összesen négy módon téríthet. Mindegyik illeték mentes, kivéve az utánvét módját.
Térítés Ár
Utánvéttel 35 CZK
Átutalási utasítás INGYENES
Számlaszám: 2500824048/2010, variábilis szimbólum (VS): a megrendelés száma
Bankkártyával a GoPay fizetési kapun INGYENES
PayPal INGYENES
Visszaadhatom az áru, ha nem vagyok megelégedve vele?
Igen, visszaadható. Amennyiben az Esoria divat kiegészítővel bármely oknál fogva nincs megelégedve, visszaadható a vásárlástól számított 14 napon belül.

Amennyiben az árut vissza kívánja adni, kérem lépjen velünk kapcsolatba az info@esoria.cz e-mail címen vagy telefonon a +420 228 226 358 számon.

A nem viselt és sértetlen kiegészítőt Önnél térítésmentesen átvesszük, vagy elküldheti nekünk az alábbi postai címre: Cargo Ventures s.r.o., Slatiňanská 23, 538 25 Nasavrky, CZ
Mit tegyek, ha az áru megsérült a szállításnál, vagy valamilyen hibája van?
Lépjen velünk kapcsolatba és kifogásolja az árut. Csak nyerhet a dolgon, mert ha a panaszát elismerjük a darabot újabb darabra cseréljük.

Amennyiben a terméket kifogásolja, lépjen velünk kapcsolatba az info@esoria.cz e-mail címen vagy a +420 228 226 358 telefonszámon.

A kifogásolt terméket Önnél térítésmentesen átvesszük, vagy elküldheti nekünk az alábbi postai címre: Cargo Ventures s.r.o., Slatiňanská 23, 538 25 Nasavrky, CZ
Mennyi ideig tart a panasz intézése?
Mindig igyekszünk a panaszokat minél előbb elintézni, amennyire az adott pillanatban lehetséges – azonban legkésőbb 30 napon belül.

Bevásárlás

Mennyi időn belül van a megrendelés intézve?
A terméket a szállításhoz azonnal készítjük, amint a pénzátutalást megtette és a megrendelést befejezi. A térítési mód nem számít – ugyanolyan gyorsan kiszállítjuk a kártyával térített árut, mint az átutalással fizetett árut.

A déli 12 óráig befejezett megrendelések szállítását még aznap indítjuk, úgyhogy a terméket másnap otthon átveheti.
Sikerül a terméket másnapig kiszállítani?
Igen. Minden 12 óráig megvalósított megrendelés szállítását még aznap indítjuk, úgyhogy a csomag másnap Önnél lesz. A kiszállítást azonban feltarthatja valamilyen bonyodalom a szállítmányozó cégnél, ezt sajnos sehogy nem tudjuk befolyásolni.
A vásárlás során a bankkártyám adatai biztonságban vannak?
Igen. A térítési művelet feldolgozását a GoPay cég profi szakembereire bíztuk, ők az on-line tranzakciókra szakosodtak. Ők csúcsminőségű szakemberei az ágazatnak, teljes mértékig megbízunk bennük. És nem csak a mi bizalmunkat élvezik – azonos rendszert használ például a híradási szerver iDnes.cz vagy a Skylink digitális televízió szolgáltató.

Bővebben a biztonságról az ő honlapjukonolvashat.
Mi minden van a megrendelés feldolgozási idejébe bele foglalva?
A versenyfutás az idővel azonnal indul amint Ön a megrendelést befejezte. Mielőtt a csomag a kezéhez érkezne, meg várni a térítés megérkezését, elkészítjük szállításhoz a csomagot és átadjuk a szállítmányozónak. A szállítmányozó egy munkanapon belül kell hogy kiszállítsa a csomagot, ha a termékleírásban nincs másképp jelezve.

Felhasználói fiók

Miért kell fiókot nyitnom?
Saját kényelme érdekében. A regisztrált felhasználónak nem kell újból kitölteni az elérhetőségi adatokat, és rendelkezésükre áll a megrendelések története, így áttekintésük van a garanciákról. A jövőben további funkciókat is tervezünk.
Szükségem van a fiókra ahhoz, hogy árut rendeljek?
Nem feltétlenül. Azonban ajánljuk a létrehozását, mivel ez több előnnyel jár. Lásd a „Miért kell fiókot nyitnom?“ fejezetet.
Megőrzik a bankkártyám adatait?
Egyedüli két információt mentünk el, és ezek a megrendelés története és a kiszállítási cím. Az Ön kártyájáról a mi rendszerünkben nincsenek megőrizve adatok. Bővebben lásd a „A vásárlás során a bankkártyám adatai biztonságban vannak?“ fejezetet.
Elfelejtettem a jelszót. Mit tegyek?
Kérje a jelszó felújítását. Kattintson ide, válassza az „Elfeledtem a jelszót“ és adja meg az e-mail címét, amelyet a regisztráció során beírt. Az e-mailre postafordultával megérkeznek a további utasítások a jelszó felújítására szolgáló linkkel együtt.